გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნათია ბაღათრიშვილი,
საგანი: ბიოლოგია
სწავლების საფეხური
/ კლასი: საბაზო / მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა:
19
გაკვეთილის თემა:
საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემა / დაავადებები
გაკვეთილის მიზანი:
·
შეისწავლოს საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემის
დარღვევები და მათი გამომწვევი მიზეზები
·
დაასაბუთოს
ფიზიკური აქტივობის მნიშვნელობა მოზარდის საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემის
ნორმალური განვითარებისათვის
·
დაასაბუთოს საყრდენ მამოძრავებელი სისტემის შესახებ
მიღებული ცოდნის გამოყენების პერსპექტივა
·
მიზანმიმართულად გამოიყენოს კომპიუტერული ტექნოლოგიები სასწავლო პროცესში
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი / მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა / ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
(წთ.)
|
1.
1.
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება / შესასვლელი
ბილეთი
|
ინდივიდუალური
|
2 წთ.
|
||
2.
2.
|
წინარე ცოდნაზე დაფუძნებით, ახალი საკითხის მიმართ პროვოცირება ინტერაქტიული პრეზენტაციის გამოყენებით.
მასწავლებელი ეკრანზე აჩვენებს ტანადობის დარღვევის ამსახველ ფოტომასალას, მოსწავლეები
ცდილობენ ამოიცნონ დაავადებები.
|
ტექნოლოგიების გამოყენება / დისკუსია
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი
პროექტორი, მასწავლებლის მიერ მომზადებული ადამიანის
ტანადობის დარღვევის ამსახველი პრეზენტაცია
|
10
წთ.
|
3.
3.
|
ჯგუფებს ვთავაზობ დავალებებს შესაბამისი ინსტრუქციებით.
I - სქოლიოზი, ლორდოზი, კიფოზი,
II - ბრტყელტერფიანობა, რაქიტი
III - აკრომეგალია, გიგანტიზმი, ჯუჯობა
|
საინფორმაციო ტექსტზე მუშაობა / გრაფიკების ანალიზი
/
|
ჯგუფური
|
საინფორმაციო ტექსტები, ინსტრუქციები,
|
10 წთ.
|
4.
|
მოსწავლეთა ჯგუფური ნამუშევრების წარდგენა
|
სიტყვიერი პრეზენტაცია
|
9 წთ.
|
||
5.
|
შეჯამება
მოსწავლეებისათვის kahoot.com - ში წინასწარ მაქვს მომზადებული ტანადობის დარღვევასთან
დაკავშირებული 10 შეკითხვა. მოსწავლეები
ერთვებიან ინტერნეტში პასუხობენ მასწავლებლის შეკითხვას ელექტრონულად.
|
ისტ გამოყენება
|
ინდივიდუალური
|
პროექტორი,
კომპიუტერი,
ელექტრონული რესურსი
|
11 წთ.
|
6.
|
უკუკავშირი / შეფასება
მოსწავლეები ავსებენ ბარათებს, სადაც უნდა აღნიშნონ
·
3 მნიშვნელოვანი რამ,
რაც ამ გაკვეთილზე გაიგეს;
·
როგორ გამოიყენებენ მიღებულ
ცოდნასა და გამოცდილებას ცხოვრებაში
|
მასწავლებლის კომენტარი /
გასასვლელი ბილეთის შევსება
|
ჯგუფური / ინდივიდუალური
|
3 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი:
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობა ადამიანისათვის
და გაატაროს პრევენციული ღონისძიებები ტანადობის დარღვევის თავიდან ასაცილებლად
მოსწავლეს შეუძლია კომპიუტერული
ტექნოლოგიების მართვა და მიზანმიმართულად გამოყენება
შეფასება: განმავითარებელი
(იხ. დანართი), განმსაზღვრელი
გამოყენებული ლიტერატურა:
ელექტრონული რესურსები მოძიებულია 24.06.2018
No comments:
Post a Comment